Συγκριτική πειραματική μελέτη στάσης μαθητών έναντι της διδασκαλίας μαθήματος ιστορίας με ή χωρίς εκπαιδευτικό λογισμικό
Η διαθεματική προσέγγιση της έννοιας της κλίμακας με το λογισμικό «Κλιμακούπολη» – Μαθηματικές δραστηριότητες με το Sketchpad
Ανάλυση της γλωσσικής αλληλεπίδρασης εκπαιδευτικού-μαθητή κατά τη διαχείριση «στόχων-εμποδίων» – Η περίπτωση της διδασκαλίας του διαδικτύου
Υπερμεσική και διαθεματική προσέγγιση της διατροφής στα πλαίσια του προγράμματος της αγωγής υγείας στο δημοτικό σχολείο
«Τα παιδία παίζει… στην Αρχαία Αθήνα» Μια πρόταση βιωματικής προσέγγισης του παιχνιδιού μέσω λογισμικού