Τεχνολογικά Υποστηριζόμενη Διδασκαλία με Αξιοποίηση της υπηρεσίας Μαθησιακών Δραστηριοτήτων (LAMS) του ΠΣΔ
Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών Π04 στην Παιδαγωγική Αξιοποίηση Εικονικών Εργαστηρίων: Η περίπτωση του IrYdium VLab στο Μεικτό Περιβάλλον Επιμόρφωσης Β΄ Επιπέδου
Μαθητικοί Όμιλοι και Εκπαιδευτική Καινοτομία. Η περίπτωση του Ομίλου Ρομποτικής του Πρότυπου Πειραματικού Γυμνασίου του Πανεπιστημίου Μακεδονίας
Μαθαίνω τα Γράμματα παίζοντας στον Υπολογιστή: Μια Πρόταση Διδασκαλίας από το Αρσάκειο Δημοτικό Θεσσαλονίκης
Online Σύστημα Δηλώσεων Σχολείων για τις Πρακτικές Ασκήσεις των Φοιτητών του Παιδαγωγικού Τμήματος Δημοτικής Εκπαίδευσης του Πανεπιστήμιου Ιωαννίνων
Εκπαιδευτικές Υπηρεσίες και Εφαρμογές στον Ιστό 2.0: η Σχεδίαση και η Αξιολόγηση Ενός Ενημερωτικού Δικτυακού Τόπου (Wiki) για Εκπαιδευτικούς
Εννοιολογικό Πλαίσιο Ανάπτυξης Ψηφιακού Εκπαιδευτικού Υλικού Ιστορίας: Η Περίπτωση του «Φωτόδεντρου» Μαθησιακών Αντικειμένων
Συνεργατικές Δραστηριότητες με Χρήση Εργαλείων του Υπολογιστικού Νέφους με Σκοπό την Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών στην Χρήση του Youtube στην Εκπαιδευτική Πράξη