Διερεύνηση της μάθησης εννοιών προγραμματισμού με το Scratch από μαθητές Ε’ και ΣΤ’ δημοτικού με βάση μια μεικτή ταξινομία Bloom και SOLO
Η αξιοποίηση ψηφιακών εργαλείων για τη δημιουργία επιστημονικών νοημάτων στα γλωσσικά μαθήματα: το παράδειγμα των αρχαίων ελληνικών
Εκπαιδευτικές Δραστηριότητες με Βee-bots στην Έκθεση «Άβαξ – Πλευρές της Ιστορίας των υπολογιστών στην Ελλάδα»
Ευρωπαϊκό διαδικτυακό μάθημα: “Η δημιουργική γραφή στο πρόγραμμα eTwinning – Creative writing in eTwinning, a hands-on experience”