Πρωτοβουλίες χρήσης εκπαιδευτικού λογισμικού από τους μαθητές: ένα στοιχείο αυτορύθμισης κατά τη μάθηση με υποστήριξη
Το μάθημα «Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον»: Πα- ράμετροι για την αποτελεσματική διδασκαλία Αλγοριθμικής – Προγραμματισμού στο Λύκειο
Ανάλυση της γλωσσικής αλληλεπίδρασης εκπαιδευτικού-μαθητή κατά τη διαχείριση «στόχων-εμποδίων» – Η περίπτωση της διδασκαλίας του διαδικτύου
Διδακτική Πληροφορικής και Διδακτική Θετικών Επιστημών: Υπάρχει Κοινό Πεδίο Εφαρμογής στη Σχολική Πραγματικότητα ή μόνο Κοινές Αδυναμίες;