Ερευνητική εργασίαAmaLgAM App: Ψηφιακή Αξιολόγηση Αφηγηματικών Δεξιοτήτων Παιδιών με ΔΑΦ με Χρήση Τεχνητής Νοημοσύνης
Ποιοτική ανάλυση κινήτρων συμμετοχής, λόγων εγκατάλειψης και συνολικής εμπειρίας μαθητών σε ένα MOOC για τη διδασκαλία του προγραμματισμού στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Ένα Μαζικό, Ελεύθερο, Διαδικτυακό Μάθημα – MOOC, για τη Διδασκαλία του Δομημένου Προγραμματισμού στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Αξιοποίηση και αξιολόγηση του λογισμικού «ΦΥΣΙΚΑ Ε΄- ΣΤ΄» στη διδασκαλία του αναπνευστικού συστήματος για τη Στ΄ τάξη του Δημοτικού Σχολείου