Where in Europe? Ένα ψηφιακό ταξίδι στην Ευρώπη μέσω eTwinning

H παρούσα εργασία εστιάζει σε έργο eTwinning το οποίο υλοποιήθηκε σε δύο τμήματα Γ΄ Δημοτικού στο πλαίσιο διδασκαλίας της Αγγλικής Γλώσσας και της Μελέτης Περιβάλλοντος μέσω της μεθόδου CLIL (Content and Language Integrated Learning) και της διαθεματικής προσέγγισης. Το έργο “Where in Europe?” περιλάμβανε ένα ψηφιακό ταξίδι στην Ευρώπη, όπου οι μαθητές 9 ευρωπαϊκών σχολείων εξερευνούσαν ορισμένες πόλεις υλοποιώντας δραστηριότητες με χρήση web 2.0 εργαλείων. Ο στόχος του έργου ήταν διττός: αφενός να αναπτύξουν οι μαθητές τις γλωσσικές τους δεξιότητες στα αγγλικά και αφετέρου να βελτιώσουν τις συνεργατικές και επικοινωνιακές τους δεξιότητες. Επιπλέον, ανακάλυψαν τη συλλογική πολιτιστική κληρονομιά, καθώς και ομοιότητες και διαφορές μεταξύ των χωρών. Οι δραστηριότητες αναπτύχθηκαν στην πλατφόρμα Twinspace και εμπλουτίστηκαν με ασκήσεις παραγωγής γραπτού και προφορικού λόγου. Η ποιοτική αξιολόγηση στη λήξη του έργου από μαθητές και εκπαιδευτικούς παρείχε τη δυνατότητα εμπλοκής των μαθητών σε διαδικασίες αναστοχασμού και αποτέλεσε σημαντική πηγή ανατροφοδότησης για τις εμπλεκόμενες εκπαιδευτικούς.
(Πλήθος ανακτήσεων: 11)