Το «νέο σχολείο» και ο ρόλος των ΤΠΕ ως φορέων εκπαιδευτικής μεταρρύθμισης

Ποιο είναι το μέλλον του σχολείου και ποιος μπορεί να είναι ο ρόλος των ΤΠΕ σε αυτό το μέλλον; Με αφορμή την αντιπαράθεση μεταξύ δύο σημαντικών προσωπικοτήτων του 20ου αιώνα, η εργασία αυτή επιχειρεί να προσεγγίσει ζητήματα που αφορούν στη σύγχρονη κρίση του σχολείου και τον μετασχηματιστικό ρόλο της αξιοποίησης των ΤΠΕ στην εκπαίδευση. Πιο συγκεκριμένα, και μέσα από την αξιοποίηση των στοιχείων διεθνών οργανισμών ασχολείται με τις βασικές θεωρητικές παραδοχές και την κριτική απέναντι στις λογικές εργαλειακού-τεχνοκρατικού τύπου. Στη συνέχεια και με την ευκαιρία των πρόσφατων διακηρύξεων του ΥΠΔΒΜΘ, επιχειρείται, από τη μια ο σχολιασμός των προτεραιοτήτων του «νέου ελληνικού σχολείου», και από την άλλη, η ανάδυση του απελευθερωτικού ρόλου των ΤΠΕ στο πλαίσιο καινοτομικών εκπαιδευτικών περιβαλλόντων, που υιοθετούν το παράδειγμα της Κριτικής Παιδαγωγικής
(Πλήθος ανακτήσεων: 142)