Tο Ιστολόγιο ως Μέσο Ενδυνάμωσης του Στοχασμού των Εκπαιδευόμενων Εκπαιδευτικών: Μελέτη Περίπτωσης κατά την Πρακτική Άσκηση

Ο στοχασμός στην εκπαιδευτική διαδικασία αποτελεί βασικό εργαλείο για την συσχέτιση της θεωρίας με την πράξη και δεν αποτελεί μια δεδομένη και αυτονόητη ικανότητα-δεξιότητα που την κατέχουν όλοι οι εκπαιδευτικοί και κυρίως οι εκπαιδευόμενοι. Αντιθέτως, θα πρέπει να διδαχθεί, κυρίως μέσα από τα προγράμματα προπτυχιακών σπουδών τα οποία θα έχουν υιοθετήσει κατάλληλες τεχνικές και μεθόδους για την καλλιέργεια και ενδυνάμωση στοχαστικών ικανοτήτων. Στην παρούσα εργασία παρουσιάζονται αποτελέσματα από έρευνα μελέτης περίπτωσης πάνω στην εφαρμογή ενός ιστολογίου (blog) ως ηλεκτρονικού στοχαστικού ημερολογίου των εκπαιδευόμενων εκπαιδευτικών, κατά την διάρκεια της πρακτικής τους άσκησης στα σχολεία. Τα αποτελέσματα ανέδειξαν τόσο την συνολικά θετική επίδραση της χρήσης του ιστολογίου σε σχέση με το παρατηρούμενο μέσο επίπεδο στοχασμού.
(Πλήθος ανακτήσεων: 40)