Tα Μαθηµαγικά προβλήµατα ως ένα µοντέλο για το Μαθηµατικό εγγραµµατισµό

Στην παρούσα εισήγηση περιγράφεται ένα εξ αποστάσεως σύστημα μέσω ιστοχώρων, για μιa εισαγωγή στα Μαθηματικά, έτσι όπως η εισαγωγή αυτή εννοείται και υλοποιείται στα ελληνικά Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας. Μετά από μια συνοπτική περιγραφή του τρόπου με τον οποίο λειτουργούν τα Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας, ο οποίος είναι μοναδικός για την Ελλάδα, παρουσιάζεται η διδακτική προβληματική η οποία διέπει τη σχεδίαση και ανάπτυξη του ιστοχώρου αυτού που έχει την ονομασία Μαθημαγικά προβλήματα. Ο ιστοχώρος αυτός αποσκοπεί στην εξ αποστάσεως διδασκαλία στοιχειωδών Μαθηματικών εννοιών σε ενηλίκους.
(Πλήθος ανακτήσεων: 812)