Socrative: Ένας Εναλλακτικός Διαδικτυακός Τρόπος Αξιολόγησης του Μαθητή

Η αξιολόγηση των μαθητών αποτελεί σημαντικό μέρος της εκπαιδευτικής διαδικασίας και έχει σκοπό τον προσδιορισμό του βαθμού επίτευξης των διδακτικών στόχων και την ανατροφοδότηση μαθητών και εκπαιδευτικών, με τελικό ζητούμενο τη βελτίωση της παρεχόμενης εκπαίδευσης και το όφελος του μαθητή. Για αποτελεσματικότερη και αντικειμενικότερη διεξαγωγή συμπερασμάτων, όσον αφορά την επίτευξη του σκοπού αυτού, είναι σημαντική η αξιοποίηση ποικίλων μορφών και τεχνικών αξιολόγησης. Στο πλαίσιο αυτό προτείνεται η εφαρμογή του socrative, ενός εργαλείου Web.02., που εξυπηρετεί τη δημιουργία ηλεκτρονικών διαγωνισμάτων και ανταποκρίνεται στις ανάγκες μιας εποχής με σημαντική εξέλιξη της εκπαιδευτικής τεχνολογίας. Η αξιολόγηση με χρήση του socrative εφαρμόστηκε σε μαθητές της Α΄ Λυκείου, οι οποίοι αξιολογήθηκαν στο κεφάλαιο «Αρχαϊκή Εποχή» του σχολικού εγχειριδίου της Ιστορίας. Επιπλέον, οι μαθητές «κατασκεύασαν» ερωτήσεις, οι οποίες αναρτήθηκαν σε εικονικό τοίχο και αποτέλεσαν εργαλείο δεύτερης αξιολόγηση για τους μαθητές διαφορετικού τμήματος. Στην εργασία παρουσιάζονται ο τρόπος και τα αποτελέσματα της εφαρμογής του socrative στην τάξη.
(Πλήθος ανακτήσεων: 80)