Συγκριτική Μελέτη Ανοικτής εξ Αποστάσεως & Συµβατικής Εκπαίδευσης: Προκαταρτικά Δεδοµένα της Ποιότητας της Μαθησιακής Εµπειρίας
H Aξιολόγηση µε Eιδικούς των Διαδικτυακών Eκπαιδευτικών Περιβαλλόντων ως προς την Eυχρηστία (Usability) και την “Eυµάθεια” (Learnability) τους
Διαδραστικές “Αφηγήσεις”: Δυνατότητες και Εκπαιδευτικές Προεκτάσεις της Μοντελοποίησης Μη Γραµµικών Δυναµικών Συστηµάτων στον Υπολογιστή
Το Υποθετικό Πείραµα ως Διδακτικό Εργαλείο στη Διδασκαλία των Φυσικών Επιστηµών µε τη Χρήση Νέων Τεχνολογιών: Ένας Πιλοτικός Σχεδιασµός Λογισµικού