Αρχές-απαιτήσεις ευχρηστίας (Usability) για τη σχεδίαση διαδικτυακών εφαρμογών. Η περίπτωση της εκπαιδευτικής πύλης του ΥΠΕΠΘ.
Διαστάσεις αξιοποίησης των Τεχνολογιών της Πληροφορίας και της Επικοινωνίας στην ελληνική εκπαίδευση: Υπάρχουσα κατάσταση και ενέργειες βελτίωσης
Εκπαιδευτικές πύλες: Σκέψεις και προτάσεις για την παιδαγωγική αξιοποίηση του διαδικτύου στην καθημερινή διδασκαλία
Η συμβολή του περιφερειακού επιχειρησιακού προγράμματος Νοτίου Αιγαίου 2000-2006 στην εκπαίδευση, με τη δημιουργία υποδομών και την αξιοποίηση των τεχνολογιών πληροφορίας