Ο σχεδιασμός ψηφιακής αφηγηματικής εμπειρίας με θέμα τους Ταφικούς Κύκλους Α’ και Β’ των Μυκηνών για μαθητές του Γυμνασίου

Το παρόν άρθρο πραγματεύεται τη δημιουργία μιας ψηφιακής εφαρμογής με ανθρωποκεντρική προσέγγιση, η οποία επιδιώκει με αφηγηματικό τρόπο να αναπτύξει μια εκπαιδευτική εμπειρία με θέμα τους Ταφικούς Κύκλους Α’ και Β; των Μυκηνών για μαθητές της Α’ τάξης του Γυμνασίου. Στόχος της είναι η ψηφιακή επανασύνδεση των δύο νεκροταφείων και των ευρημάτων τους με τον αρχαιολογικό χώρο μέσα από ένα πλέγμα αφηγούμενων ιστοριών ούτως ώστε οι μαθητές να εμπλουτίσουν και να νοηματοδοτήσουν τις σχολικές γνώσεις. Στο κείμενο που ακολουθεί εξετάζεται πώς οι ΤΠΕ προσφέρουν την υποδομή για την παρουσίαση σε μη ειδικό κοινό θεμάτων που άπτονται του πολιτισμού και της ιστορίας, χωρίς ωστόσο να πλήττεται η επιστημονική εγκυρότητα και αξιοπιστία των μεταδιδόμενων πληροφοριών
(Πλήθος ανακτήσεων: 233)