Ο CoSy_World και ένα διδακτικό μοντέλο σε ένα 3D περιβάλλον για την υποστήριξη της CSCL στο μάθημα των μαθηματικών στο δημοτικό σχολείο

Τα on line και 3D περιβάλλοντα μάθησης μπορούν να αξιοποιηθούν σημαντικά μέσα από τα αναλυτικά προγράμματα των μαθημάτων της Α/θμιας Εκπαίδευσης. Οι έρευνες τονίζουν την ανάγκη για καλό διδακτικό σχεδιασμό των περιβαλλόντων αυτών ώστε να επιτευχθεί η δημιουργία κατάλληλων συνθηκών για αποτελεσματική συνεργατική μάθηση και για ενσωμάτωση καλά δομημένων δραστηριοτήτων. Λαμβάνοντας υπόψη τις έρευνες αυτές επιχειρήθηκε ο σχεδιασμός ενός 3D on line κόσμου του CoSy_World και ενός διδακτικού μοντέλου για συνεργατική μάθηση με σκοπό την αξιοποίησή του στο μάθημα των Μαθηματικών στο δημοτικό σχολείο. Στο άρθρο αυτό παρουσιάζονται τα αποτελέσματα διδακτικής παρέμβασης που αφορούν στην διερεύνηση και αποτίμηση της εμπλοκής (engagement) των μαθητών στη διαδικασία της συνεργατικής μάθησης μέσα από την επίλυση μαθηματικών προβλημάτων
(Πλήθος ανακτήσεων: 174)