Μελέτη αντιλήψεων, πρακτικών και επίδοσης φοιτητών σε μεικτό μοντέλο μάθησης, με τη χρήση Moodle

Στην εργασία αυτή μελετώνται αντιλήψεις, πρακτικές και επίδοση φοιτητών-χρηστών Συστημάτων Διαχείρισης Μάθησης και Διδασκαλίας σε περιβάλλον μεικτής μάθησης. Πρόκειται για μια μελέτη περίπτωσης στην οποία συμμετείχαν 335 φοιτητές, οι οποίοι παρακολούθησαν ένα ακαδημαϊκό μάθημα σε περιβάλλον μεικτής μάθησης, με τη xρήση του Moodle. Το μάθημα αφορούσε στην ενσωμάτωση εννοιών των ΤΠΕ στην εκπαίδευση και αναδιατυπώθηκε πλήρως, ώστε να γίνει αποτελεσματική εφαρμογή του στο πλαίσιο της μεικτής μάθησης. Ο παιδαγωγικός σχεδιασμός του μαθήματος βασίστηκε κυρίως στην επίλυση προβλήματος. Με τη μέθοδο Πολυδιάστατης Ανάλυσης Δεδομένων προέκυψαν διαφοροποιήσεις των αντιλήψεων και των πρακτικών των φοιτητών σε σχέση με την επίδοσή τους. Διαπιστώθηκε κυρίως ότι οι πρακτικές και οι αντιλήψεις των φοιτητών επηρεάζουν την επίδοσή τους και ότι οι χρήσεις που αναπτύσσουν συγκεντρώνονται σε τρεις κύριες ομάδες (ολοκληρωμένοι, διεκπεραιωτικοί και ελάχιστης προσπάθειας χρήστες).
(Πλήθος ανακτήσεων: 375)