H λειτουργία του επιθέτου στο αφηγηματικό κείμενο. Διδακτικό σενάριο με τη συνδρομή των ΤΠΕ

Αποτελεί κοινή πεποίθηση της πλειονότητας των εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης η αναγκαιότητα αξιοποίησης των Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνίας (ΤΠΕ) στην εκπαιδευτική διαδικασία. Ωστόσο ο βαθμός ενσωμάτωσής τους στη διδασκαλία παραμένει σε πολύ χαμηλά επίπεδα. Στην παρούσα ανακοίνωση κατατίθεται μία πρόταση Διδακτικού Σεναρίου για συγκεκριμένη ενότητα της Γλώσσας της Ε’ Δημοτικού. Γενικότερος στόχος είναι να εφαρμοστούν οι θεωρητικές αρχές της κειμενοκεντρικής προσέγγισης για τη γραμματική του αφηγηματικού κειμένου. Πρόκειται για μια απόπειρα δημιουργίας μιας ευέλικτης διδακτικής πρότασης που έρχεται να ενισχύει τον πολύ περιορισμένο αριθμό αντίστοιχων προτάσεων και στην οποία αξιοποιούνται λογισμικά εφαρμογών
(Πλήθος ανακτήσεων: 167)