eΣΩΠΟΣ - Μια Σύνθετη Δημιουργία Προγραμματισμού και Πολυμέσων

Ο eΣΩΠΟΣ είναι μια σύνθετη δημιουργία πολυμέσων και προγραμματισμού σε Scratch, βασισμένη στο μοντέλο μάθησης με συνθετικές εργασίες (Project - Based Learning). Ο μύθος του Αισώπου «Ο κάβουρας κι η αλεπού» ζωντανεύει με πλοκή, εικόνες, μουσική και σκίτσα που κινούνται και μιλούν. Το έργο στοχεύει στη διδασκαλία και εμπέδωση σημαντικών θεμάτων Πληροφορικής, καθώς και στην πρωτοβουλία, δημιουργία, συνεργασία και ομαδικό πνεύμα των μαθητών, στοιχεία που καλλιεργούνται μέσα από την ομαδική εργασία τους. Οι μαθητές αξιολογούνται με ρουμπρίκα αξιολόγησης τεσσάρων βαθμίδων, με βάση συγκεκριμένα κριτήρια. Ως αποτέλεσμα της δράσης, οι μαθητές αναλαμβάνουν πρωτοβουλίες, ανταγωνίζονται μεταξύ τους, δημιουργούν με ενθουσιασμό και αυθορμητισμό, μαθαίνουν τα λογισμικά, συνεργάζονται και γίνονται ενεργά μέλη της ομάδας. Τελικά, ο μαθητής προχωρεί με το δικό του ρυθμό, κατευθύνει ο ίδιος τη μάθησή του ως ένα βαθμό και ξεκινάει μια δική του διαδικασία μάθησης, δηλαδή μαθαίνει πώς να μαθαίνει.
(Πλήθος ανακτήσεων: 56)