Εκπαιδευτικό παιχνίδι μεικτής πραγματικότητας στο χώρο πινακοθήκης

Η ανάγκη ένταξης παιχνιδιών στην εκπαιδευτική διαδικασία υπογραμμίζεται από ένα αυξανόμενο αριθμό ερευνών. Σκοπός της παρούσας έρευνας υπήρξε η δημιουργία ενός παιχνιδιού μεικτής πραγματικότητας με «απλά» τεχνολογικά μέσα, κυρίως κινητά τηλέφωνα και ανοιχτό λογισμικό, και η παιδαγωγική αξιολόγησή του. Αντικείμενο του παιχνιδιού υπήρξαν τα μορφικά στοιχεία. Είκοσι μαθητές γενικού λυκείου, διδάχθηκαν την αντίστοιχη ύλη στη σχολική αίθουσα και εν συνεχεία ξεναγήθηκαν στην πινακοθήκη του Δήμου Κερκυραίων. Μετά την ολοκλήρωση της ξενάγησης συμμετείχαν στο παιχνίδι μεικτής πραγματικότητας, στο οποίο κλήθηκαν να εντοπίσουν μια σειρά πινάκων χρησιμοποιώντας κινητά τηλέφωνα και QR codes. Ακολούθησε τυπική αξιολόγηση των συμμετεχόντων μαθητών, υπό τη μορφή τεστ τυπικής αξιολόγησης, και συλλογή δεδομένων με χρήση ερωτηματολογίου. Στα κύρια συμπεράσματα καταλήγουμε ότι το παιχνίδι μεικτής πραγματικότητας είχε θετικό αντίκτυπο, συμβάλλοντας τόσο στην αύξηση του ενδιαφέροντος των μαθητών όσο και στη δημιουργία κινήτρων
(Πλήθος ανακτήσεων: 64)