Εφαρμογή εκπαιδευτικών περιβαλλόντων διαδικτύου για την υποστήριξη εκμάθησης κολύμβησης μη αγωνιστικού επιπέδου από απόσταση

Το παρόν άρθρο προσπαθεί να επιλύσει τις δυσκολίες που παρουσιάζονται στο θεωρητικό μέρος της διδασκαλίας της κολύμβησης μη αγωνιστικού επιπέδου, με τη χρήση των αρχών της ευέλικτης μάθησης και τεχνολογιών πληροφορίας και τηλεπικοινωνιών. Στόχος είναι ο σχεδιασμός, η εφαρμογή και η αξιολόγηση ηλεκτρονικών μαθημάτων που αποσκοπούν στην υποστήριξη των διδασκόμενων και διδασκόντων στη διαδικασία εκμάθησης της κολύμβησης. Αρχικά, διερευνήθηκαν οι διαθέσιμες τεχνολογίες και επιλέχθηκαν οι μέθοδοι και τα εργαλεία που θεωρήθηκαν χρήσιμα στην επίλυση του προβλήματος. Στη συνέχεια του άρθρου, παρουσιάζεται η διαδικασία δημιουργίας των ηλεκτρονικών μαθημάτων με τη χρήση δισδιάστατης σχεδιοκίνησης και σχολιασμένου βίντεο. Τέλος, παρουσιάζονται τα αποτελέσματα της αξιολόγησης των βιντεομαθημάτων από φοιτητές και διδάσκοντες του Τμήματος Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού ΑΠΘ. Συμπεραίνεται ότι το εγχείρημα ήταν επιτυχές αφού παρουσίασε υψηλά ποσοστά ικανοποίησης κατά την αξιολόγησή του για τα οφέλη του στην εκπαιδευτική διαδικασία της κολύμβησης
(Πλήθος ανακτήσεων: 128)