Διερεύνηση των Επιμορφωτικών Αναγκών των Εκπαιδευτικών του Νηπιαγωγείου για την Αξιοποίηση Εφαρμογών Τεχνητής Νοημοσύνης στη Διδασκαλία και τη Μάθηση

Ερευνητική εργασία
Τα τελευταία χρόνια, η Τεχνητή Νοημοσύνη (ΤΝ) έχει κάνει αισθητή την παρουσία της στην εκπαίδευση. Ωστόσο, ο βαθμός με τον οποίο χρησιμοποιείται δεν είναι ο ίδιος σε όλες τις εκπαιδευτικές βαθμίδες. Η ενσωμάτωση των ψηφιακών τεχνολογιών, και συνεπώς της ΤΝ, από το νηπιαγωγείο θεωρείται σημαντική, διότι έχει μακροπρόθεσμα θετικά αποτελέσματα και αντιμετωπίζει έγκαιρα τα στερεότυπα. Στην παρούσα μελέτη παρουσιάζονται τα αποτελέσματα της διερεύνησης των επιμορφωτικών αναγκών των νηπιαγωγών σχετικά με τη χρήση εφαρμογών ΤΝ στις διδακτικές τους παρεμβάσεις. Για τις ανάγκες της διερεύνησης, πραγματοποιήθηκε έρευνα με δείγμα 85 νηπιαγωγούς, οι οποίοι υπέβαλαν αίτηση συμμετοχής σε πρόγραμμα επιμόρφωσης για την αξιοποίηση της ΤΝ. Συγκεκριμένα, οι συμμετέχοντες κλήθηκαν να απαντήσουν σε ένα ερωτηματολόγιο διερεύνησης των επιμορφωτικών αναγκών στην ΤΝ. Η ανάλυση των δεδομένων παρέχει πληροφορίες για τις στάσεις, τις πεποιθήσεις και τις επιμορφωτικές ανάγκες των νηπιαγωγών σχετικά με την αξιοποίηση εφαρμογών ΤΝ στη διδασκαλία και τη μάθηση.
(Πλήθος ανακτήσεων: 1)