Η Αξιοποίηση Ψηφιακών Εργαλείων στην Εφαρμογή Τεχνικών Εκπαίδευσης Ενηλίκων: Η Περίπτωση της Εθνικής Σχολής Δημόσιας Διοίκησης και Αυτοδιοίκησης

Ερευνητική εργασία
Η παρούσα μελέτη διερευνά τις εκπαιδευτικές τεχνικές στο πλαίσιο της εκπαίδευσης ενηλίκων, εστιάζοντας αφενός στη βιβλιογραφική τεκμηρίωση της αξιοποίησης των Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών (ΤΠΕ) για την υποστήριξη ενεργητικών μαθησιακών πρακτικών στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση και αφετέρου στην ποιοτική αποτύπωση των τεχνικών που εφαρμόζονται σε δια ζώσης προγράμματα σπουδών της Εθνικής Σχολής Δημόσιας Διοίκησης και Αυτοδιοίκησης (ΕΣΔΔΑ). Η ανάλυση επικεντρώνεται σε τεχνικές που προάγουν τη συμμετοχή και την αυτενέργεια των εκπαιδευομένων, όπως η συζήτηση, η ομαδική εργασία και η μελέτη περίπτωσης, και εξετάζει τη δυνατότητα προσαρμογής τους σε σύγχρονα ψηφιακά περιβάλλοντα μάθησης. Η συνδυασμένη θεωρητική και εμπειρική προσέγγιση επιδιώκει να συμβάλει στη βελτίωση του διδακτικού σχεδιασμού στην εκπαίδευση ενηλίκων, αναδεικνύοντας τις προοπτικές αξιοποίησης των συνεργατικών εργαλείων ΤΠΕ ως μέσα διδασκαλίας παιδαγωγικά τεκμηριωμένων τεχνικών.
(Πλήθος ανακτήσεων: 2)