Βίντεο 360ο και μαθητές νηπιαγωγείου. Μια συγκριτική μελέτη
Τα μαθησιακά αποτελέσματα από τη χρήση βίντεο 360ο αποτελεί ένα αναπτυσσόμενο ερευνητικό πεδίο,
με τις επιδράσεις τους να μην είναι ακόμα ξεκάθαρες. Η θέασή τους μπορεί να γίνει μέσω υπολογιστών,
smartphones και HMDs, επιδρώντας διαφορετικά στα μαθησιακά αποτελέσματα. Επίσης, είναι
σημαντική η έλλειψη ερευνών που εστιάζουν σε μαθητές πολύ μικρής ηλικίας. Λαμβάνοντας υπόψη τα
παραπάνω, υλοποιήθηκε πρόγραμμα εστιάζοντας σε μαθητές νηπιαγωγείου. Το πρόγραμμα είχε στόχο,
αφενός τη διερεύνηση των διαφορών στη μαθησιακή απόδοση μεταξύ των βίντεο 360ο και συμβατικών
βίντεο και αφετέρου την εξέταση παραγόντων που επηρεάζουν τα μαθησιακά αποτελέσματα. Από την
ανάλυση των δεδομένων φάνηκε ότι ο συνδυασμός βίντεο 360ο και HMDs όχι μόνο είχε θετική επίδραση
στα μαθησιακά αποτελέσματα, αλλά προσέφερε και μια πιο εμβυθιστική εμπειρία. Ωστόσο, η
αλληλεπίδραση με αυτά φάνηκε να είναι λιγότερο ευχάριστη λόγω της αυξημένης δυσκολίας στη χρήση
τους. Επιπλέον, δεν βελτίωσαν τα κίνητρα των μαθητών για μάθηση, σε σχέση με τα συμβατικά βίντεο.
(Πλήθος ανακτήσεων: 4)

