Τα Podcasts ως Πολυμορφικό Παιδαγωγικό Εργαλείο στην εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση: Υποστήριξη, Συμμετοχή και Αυτορρύθμιση Φοιτητών/τριών
Ερευνητική εργασία
Το άρθρο εξετάζει τον ρόλο των podcasts στην πολυμορφική εξ αποστάσεως εκπαίδευση (εξΑΕ), εστιάζοντας στη συμβολή τους στη μαθησιακή υποστήριξη, την αυτορρύθμιση, την ενίσχυση των κοινοτήτων μάθησης και στη διαδικασία αξιολόγησης. Μέσα από βιβλιογραφική επισκόπηση και θεματική ανάλυση, αναδεικνύεται η αποτελεσματικότητα των podcasts στην ενίσχυση της προσβασιμότητας και της συμμετοχής, καθώς και η δυνατότητά τους να λειτουργούν ως βιωματικά εργαλεία ενίσχυσης της αυτονομίας και της συναισθηματικής σύνδεσης των φοιτητών/τριών με την εκπαιδευτική διαδικασία. Ιδιαίτερη έμφαση δίνεται στις προδιαγραφές σχεδίασης, την ενσωμάτωσή τους στην αξιολόγηση και την ενίσχυση της μαθησιακής εμπειρίας μέσω τεχνολογιών όπως η Τεχνητή Νοημοσύνη. Τα podcasts προτείνονται ως καινοτόμα και δυναμικά παιδαγωγικά μέσα για την ενδυνάμωση των φοιτητών/τριών στην εξΑΕ.
(Πλήθος ανακτήσεων: 3)

