Συσχετισμοί με τις Νέες Τεχνολογίες

Η εισήγηση αυτή εστιάζει σε κάποιες από τις απόπειρες εφαρμογής των Νέων Τεχνολογιών στα φιλολογικά μαθήματα κατά τα σχολικά έτη 2000-2003 σε γυμνασιακή βαθμίδα. Κατά κανόνα πρόσφορο θεωρήθηκε το έδαφος, όταν υπήρχε ανακεφαλαίωση ευρύτερων ενοτήτων όπου δινόταν η δυνατότητα συσχετισμών με τη μέθοδο της ανακαλυπτικής μάθησης και της ομαδικής εργασίας. Σε όλες τις περιπτώσεις οι μαθητές κλήθηκαν να συμπληρώσουν συγκεκριμένα φύλλα εργασίας συγκροτημένοι σε ομάδες των δύο ατόμων ανά υπολογιστή. Συμπερασματικά έχουμε να καταθέσουμε ότι οι πρώτες αυτές εμπειρίες συσχετισμών με τη χρήση νέων τεχνολογιών, παρά τα επιμέρους προβλήματα, τεχνικά ή μη, που μπορεί να παρουσιάστηκαν, αντιμετωπίστηκαν με ενδιαφέρον, απέδωσαν καρπούς ανάλογα με τη δεκτικότητα και την εξοικείωση των μαθητών στις Νέες Τεχνολογίες. Τέλος εγγράφηκαν ως απαραίτητο συμπλήρωμα της διδασκαλίας στην τάξη χωρίς ωστόσο σε καμιά περίπτωση να την καταργούν.
(Πλήθος ανακτήσεων: 1683)