Σχεδιαστικές προσεγγίσεις υπολογιστικών περιβαλλόντων από φοιτητές του τμήματος Τεχνολογίας Υπολογιστών

Ο σχεδιασμός υπολογιστικών περιβαλλόντων μάθησης βασίζεται σε παιδαγωγικές θεωρίες και θεωρίες μάθησης, οι οποίες προσφέρουν το κατάλληλο θεωρητικό πλαίσιο στη διατύπωση των βασικών προδιαγραφών. Στο άρθρο αυτό παρουσιάζουμε τις σχεδιαστικές προσεγγίσεις υπολογιστικών περιβαλλόντων από φοιτητές του τμήματος Τεχνολογίας Υπολογιστών, τις οποίες κατηγοριοποιούμε σύμφωνα με τις βασικές ψυχολογικές θεωρίες, οι οποίες επηρεάζουν (συνειδητά ή ασυνείδητα) την ανάπτυξη πληροφορικών περιβαλλόντων μάθησης. Τα αποτελέσματα δείχνουν ότι η πλειοψηφία των φοιτητών επιλέγει το σχεδιασμό ηλεκτρονικών παιχνιδιών, εφαρμογών εικονικής πραγματικότητας ή συμπεριφοριστικών περιβαλλόντων. Σχεδιάζουν, λοιπόν, περιβάλλοντα που προκαλούν τις αισθήσεις και (συνειδητά ή ασυνείδητα) οδηγούνται κυρίως από την Τεχνολογία και λιγότερο από τις Ψυχολογικές Θεωρίες Μάθησης.
(Πλήθος ανακτήσεων: 1104)