Σχεδιασμός και Υλοποίηση Διδακτικού Σεναρίου STEM με Χρήση της Συσκευής AR-Sandbox

Σύντομο Άρθρο
Η παρούσα εργασία παρουσιάζει τα αποτελέσματα μιας πιλοτικής έρευνας που σκοπό έχει τον σχεδιασμό και υλοποίηση ενός διδακτικού σεναρίου STEM που ενσωματώνει τεχνολογίες Επαυξημένης Πραγματικότητας (Augmented Reality-AR) και ειδικότερα τη συσκευή AR-Sandbox, καθώς και την αξιολόγηση του σεναρίου από 15 φοιτητές/φιοτήτριες του Τμήματος Εκπαιδευτικών Πολιτικών Μηχανικών της Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε. Για τον σκοπό αυτό σχεδιάστηκε μια τρίωρη διδακτική παρέμβαση με δραστηριότητες STEM, η οποία υλοποιήθηκε με τη χρήση δύο συσκευών AR-Sandbox. Ως ερευνητικό εργαλείο αξιολόγησης χρησιμοποιήθηκαν οι τρεις υποκλίμακες του ερευνητικού εργαλείου Intrinsic Motivation Inventory (IMI), Interest/Enjoyment, Effort/Importance και Value/Usefulness. Τα αποτελέσματα της έρευνας είναι θετικά και για τις τρεις υποκλίμακες που χρησιμοποιήθηκαν. Συγκεκριμένα καταγράφηκε Μ.Τ. 6,45 για την υποκλιμακα Interest/Enjoyment, Μ.Τ. 4,92 για την Effort/Importance και Μ.Τ. 6,30 για την Value/Usefulness.
(Πλήθος ανακτήσεων: 1)