Ψηφιακή Αφήγηση και Κοινωνικο-συναισθηματική Ανάπτυξη των Μαθητών: Συστηματική Επισκόπηση της Βιβλιογραφίας
Ερευνητική εργασία
Η ψηφιακή αφήγηση αποτελεί μία δημοφιλή και αποτελεσματική εκπαιδευτική στρατηγική, καθώς τα ψηφιακά εργαλεία γίνονται περισσότερο εύχρηστα και φιλικά, τόσο για τους μαθητές όσο και για τους εκπαιδευτικούς. Η παρουσία της στην πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση επεκτείνεται δυναμικά με στόχο την υποστήριξη της γνωστικής ανάπτυξης των μαθητών, της συναισθηματικής έκφρασης και της δημιουργικότητας, καθώς και της αλληλεπίδρασης των μαθητών μεταξύ τους. Αναλύοντας ένα σύνολο 33 ερευνών που εντοπίστηκαν στη βιβλιογραφική βάση Scopus, η παρούσα επισκόπηση ανέδειξε επτά ερευνητικές κατηγορίες σχετικά με την επίδραση της ψηφιακής αφήγησης στην ανάπτυξη κοινωνικο-συναισθηματικών δεξιοτήτων των μαθητών, όπως: αναγνώριση και ταυτοποίηση συναισθημάτων, έκφραση συναισθημάτων, συναισθηματική εμπλοκή και ρύθμιση, κοινωνική επίγνωση, κοινωνικές δεξιότητες, συναισθηματική ανάπτυξη και μαθησιακές δεξιότητες.
(Πλήθος ανακτήσεων: 3)

