Ερευνητική εργασίαe-Αξιολόγηση Εκπαιδευτικών: Συγκριτική Μελέτη Αξιολογικών Μοντέλων και Τεχνολογική Υποστήριξή τους
Ερευνητική εργασίαΕκπαιδευτικός Σχεδιασμός και Καινοτόμες Μορφές Αξιολόγησης στην Ηλεκτρονική Μάθηση με Αξιοποίηση Προβλεπτικών Μοντέλων Μηχανικής Μάθησης. Η Καταγραφή της Ενεργής Συμμετοχής Μέσω της Μελέτης των Επιδραστικών Χαρακτηριστικών στα Σύνολα Δεδομένων
Αξιολόγηση της Υπολογιστικής Σκέψης Μαθητών/τριών Δημοτικού και Γυμνασίου: Παρουσίαση των Εργαλείων BCTt και DACT
Ερευνητική εργασίαΑνάπτυξη Εννοιών Υπολογιστικής Σκέψης στο Δημοτικό Σχολείο: Εμπειρικά Ευρήματα και Επιδιώξεις του Νέου Προγράμματος Σπουδών
Ερευνητική εργασίαΗ Πρόθεση των Εκπαιδευτικών για Ενσωμάτωση της Υπολογιστικής Σκέψης στην Εκπαιδευτική Πράξη με Εφαρμογή του Μοντέλου Αποδοχής Τεχνολογίας
Ερευνητική εργασίαΕφαρμογή Τεχνητής Νοημοσύνης για την Υποστήριξη Εξατομικευμένης Μάθησης: Αποτελέσματα μιας Διδακτικής Παρέμβασης
Ερευνητική εργασίαΜη Συνδεδεμένες Δραστηριότητες για τη Διδασκαλία των Δέντρων Απόφασης σε Μαθητές/τριες Γυμνασίου. Μια Μελέτη Περίπτωσης με την Αξιοποίηση της SOLO Taxonomy
Ερευνητική εργασίαTeaching Introduction to Programming in the Times of AI: A Case Study of a Course Redesign