Ερευνητική εργασίαΠαιδαγωγική Αξιοποίηση Εφαρμογών Τεχνητής Νοημοσύνης και Δραματικής Τέχνης στο Μάθημα της Γεωγραφίας: Εστίαση στην Ενίσχυση της Κριτικής Σκέψης των Μαθητών/τριών Δημοτικού Σχολείου
Ερευνητική εργασίαTo ChatGPT ως Προσωπικός Βοηθός Μάθησης – Μια Συγκριτική Μελέτη στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση
Ερευνητική εργασίαΜεγάλα Γλωσσικά Μοντέλα: Μπορεί η Παραγωγική Μορφή τους να Καλλιεργήσει τη Μαθηματική Σκέψη; Μια Έρευνα με Μαθητές/τριες Γυμνασίου
Ερευνητική εργασίαΗ Συμβολή της Τεχνητής Νοημοσύνης στην Αναγνωστική Κατανόηση Μαθητών/τριών της Στ’ Δημοτικού: Συγκριτική Ανάλυση Ερωτήσεων Εκπαιδευτικών και ΤΝ
Ερευνητική εργασίαAssessing the Impact of Transparent Display-Based Augmented Reality for Education: Insights from the ICE System Implementation
Ερευνητική εργασίαΣχεδιάζοντας Εμβυθιστικά Εκπαιδευτικά Σενάρια για την Εκπαίδευση του Πολίτη: Επιμόρφωση Μελλοντικών Σχεδιαστών Εκπαιδευτικών Σεναρίων
Ερευνητική εργασίαA Comparative Study of Presence and Simulator Sickness in Virtual and Augmented Reality Educational Environments
Ερευνητική εργασίαΟ Ρόλος των Εικονοβιβλίων με Επαυξημένη Πραγματικότητα στην Εκμάθηση Αγγλικών στο Νηπιαγωγείο
Ερευνητική εργασίαTeachers’ Evaluation Skills on AI-generated Data Utilized in Educational Environmental Research