Mία περίπτωση χρήσης εικονικού περιβάλλοντος στη διδασκαλία της ιστορίας.

Στο παρόν άρθρο παρουσιάζονται τα αποτελέσµατα εµπειρικής έρευνας που διεξήχθη σε µαθητές δευτεροβάθµιας εκπαίδευσης της περιοχής Αθηνών. Καταγράφονται και σχολιάζονται οι απόψεις των µαθητών µετά την εµπειρία τους από τη χρήση ενός εικονικού περιβάλλοντος (ΕΠ) που αναπαριστά την Αγορά των Αθηνών στους κλασσικούς χρόνους. Επίσης γίνεται προσπάθεια εκτίµησης της διδακτικής αποτελεσµατικότητας του συγκεκριµένου λογισµικού και της λειτουργικότητας τέτοιου τύπου προγραµµάτων στη δεδοµένη ελληνική σχολική πραγµατικότητα. Τα αποτελέσµατα δείχνουν θετική στάση των µαθητών, ενώ παράλληλα καταγράφουν προβλήµατα στη χρήση τέτοιου τύπου λογισµικού λόγω ελλείψεων στο υλικό των σχολικών εργαστηρίων πληροφορικής.
(Πλήθος ανακτήσεων: 691)