Lin2k: Ένα Εργαλείο Βελτιστοποίησης της Εξ Αποστάσεως Συνεργασίας μέσω του Διαδικτύου

Στην εργασία αυτή παρουσιάζεται το θεωρητικό υπόβαθρο του Lin2k, ενός εργαλείου το οποίο υποστηρίζει την ασύγχρονη, γραπτή συνεργασία δυο φοιτητών, μέσω του Διαδικτύου για τη μελέτη μιας Περίπτωσης (case study). Μία σειρά από εκπαιδευτικές μεθοδολογίες συνθέτουν τη δομή του Lin2k και το καθιστούν ένα περιβάλλον παροχής συνεργατικών γνώσεων και καλλιέργειας συνεργατικών δεξιοτήτων, χρήσιμων για την ομαλή είσοδο των φοιτητών στην επαγγελματική ζωή. Κατάλληλα σχεδιασμένες ιστοσελίδες υποστηρίζουν τη συνεργασία και ταυτόχρονα καταγράφουν τις αλληλεπιδράσεις των φοιτητών. Τα εμπειρικά αυτά δεδομένα αξιολογούνται από ένα σύστημα αξιολόγησης της συνεργατικότητας, το οποίο υλοποιήθηκε με χρήση της ασαφούς λογικής από το χώρο της τεχνητής νοημοσύνης. Στους φοιτητές παρέχεται κατά τη διάρκεια της συνεργασίας εξατομικευμένη ανατροφοδότηση, η οποία στοχεύει στη διαμόρφωση της βέλτιστης δυναμικής της ομάδος τους, μέσω της αυτορρύθμισης της συνεργατικότητας κάθε φοιτητή. Πειραματικές χρήσεις του Lin2k αποδεικνύουν την πολύ καλή αποδοχή του από τους φοιτητές και την αποτελεσματικότητά του, η δε λειτουργία του ανεξάρτητα από το περιεχόμενο της Περίπτωσης το καθιστά ένα πρωτότυπο εργαλείο στο χώρο της εκπαιδευτικής τεχνολογίας.
(Πλήθος ανακτήσεων: 688)