Η Χρήση του Διαδραστικού Πίνακα στην Εκπαίδευση: Απόψεις και Αντιλήψεις Εκπαιδευτικών της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης
Ερευνητική εργασία
Η παρούσα ερευνητική εργασία διερευνά τις απόψεις και τις αντιλήψεις των εκπαιδευτικών της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης σχετικά με τη χρήση του διαδραστικού πίνακα στην εκπαιδευτική διαδικασία. Στόχος της έρευνας ήταν να καταγράψει τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα που αντιμετωπίζουν οι εκπαιδευτικοί κατά τη χρήση του διαδραστικού πίνακα, καθώς και τις παιδαγωγικές πρακτικές που αναπτύσσουν με τη βοήθειά του. Η μεθοδολογία που χρησιμοποιήθηκε ήταν η ποσοτική προσέγγιση μέσω της διανομής ερωτηματολογίων σε 83 εκπαιδευτικούς δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης. Τα αποτελέσματα της έρευνας αναδεικνύουν τα σημαντικά οφέλη της χρήσης του διαδραστικού πίνακα στην αλληλεπίδραση με τους μαθητές, την παρουσίαση πολυμεσικού υλικού και την προσαρμογή της διδασκαλίας, ενώ παράλληλα επισημαίνουν προκλήσεις όπως η ανάγκη για συνεχή εκπαίδευση και το υψηλό κόστος. Το άρθρο συμβάλλει στην κατανόηση των παραγόντων που επηρεάζουν την αποτελεσματική ενσωμάτωση του ΔΠ, προτείνοντας στρατηγικές για την υποστήριξη των εκπαιδευτικών.
(Πλήθος ανακτήσεων: 6)

