Γνωρίζοντας την Τεχνητή Νοημοσύνη: Μια Ποιοτική Έρευνα για τις Αντιλήψεις Μαθητών/τριών Στ΄ Δημοτικού στην Ελλάδα

Ερευνητική εργασία
Η παρούσα μελέτη διερευνά τις αντιλήψεις 229 μαθητών/τριών Στ’ Δημοτικού από σχολεία της Αττικής σχετικά με την Τεχνητή Νοημοσύνη (ΤΝ), αξιοποιώντας το τετραδιάστατο πλαίσιο της Walan (2024): γνωστικό, συναισθηματικό, συμπεριφορικό και ηθικό Οι μαθητές/τριες απάντησαν σε ερωτήσεις ανοικτού τύπου και δραστηριότητες ελεύθερου συνειρμού οι οποίες αναλύθηκαν μέσω ποιοτικής μεθόδου. Τα ευρήματα ανέδειξαν σύνθετες αναπαραστάσεις της ΤΝ, με αναφορές σε ρομπότ, εφαρμογές, συναισθήματα, καθημερινή χρήση και ηθικές ανησυχίες. Η μελέτη υπογραμμίζει την ανάγκη ενσωμάτωσης του γραμματισμού στην ΤΝ στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση, με βάση τις εμπειρίες και τις απόψεις των μαθητών/τριών.
(Πλήθος ανακτήσεων: 4)