Επαναπροσδιορίζοντας την Εκπαιδευτική Αξία των Διαγωνισμών Ρομποτικής: Από τον Ανταγωνισμό στη Συνεργατική Μάθηση
Σύντομο Άρθρο
Η παρούσα εργασία επιχειρεί μια κριτική βιβλιογραφική επισκόπηση της χρήσης των διαγωνισμών ρομποτικής, αναλύοντας τις εκπαιδευτικές προκλήσεις και τις δυνατότητες που απορρέουν από αυτούς. Επιπλέον, παρουσιάζεται μία πρόταση διδακτικής προσέγγισης για την προετοιμασία των μαθητών που συμμετέχουν σε διαγωνισμούς εκπαιδευτικής ρομποτικής, η οποία εστιάζει στην συνεργατική μάθηση συνδυάζοντας αρχές της διερευνητικής μάθησης και της μάθησης μέσω διεξαγωγής project. Η παραπάνω διδακτική προσέγγιση εφαρμόστηκε πιλοτικά σε 14 μαθητές Γ’-Ε’ δημοτικού όπου όπου οι συμμετέχοντες δήλωσαν ενίσχυση των δεξιοτήτων συνεργασίας, κριτικής σκέψης και αυτενέργειας. Για τη συλλογή δεδομένων χρησιμοποιήθηκαν εργαλεία όπως παρατήρηση, ημερολόγιο καταγραφής τα οποία έδωσαν κάποια πρώιμα αποτελέσματα. Τέλος, κατασκευάστηκε ειδική ρουμπρίκα αξιολόγησης των παραπάνω ήπιων δεξιοτήτων, τα δεδομένα της οποίας είναι υπό επεξεργασία.
(Πλήθος ανακτήσεων: 0)

