Ένα Μοντέλο Συνάθροισης Περιεχομένου για Μαθησιακά Αντικείμενα βασισμένο στα Κειμενικά Είδη

Στην παρούσα εισήγηση περιγράφεται ένα μοντέλο συνάθροισης περιεχομένου για μαθησιακά αντικείμενα το οποίο βασίζεται στη θεωρία των κειμενικών ειδών. Η συγκεκριμένη προσέγγιση έχει το πλεονέκτημα ότι επιτρέπει στο σχεδιαστή εκπαιδευτικού υλικού να γνωρίζει τις επικοινωνιακές λειτουργίες τις οποίες επιτελούν τα διάφορα δομικά στοιχεία του περιεχομένου καθώς και τον τρόπο με τον οποίο μπορεί να τα διασυνδέσει μεταξύ τους προκειμένου να δημιουργήσει μαθησιακά αντικείμενα. Επιπλέον παρουσιάζονται (με βάση το προτεινόμενο μοντέλο) το μεθοδολογικό - ερευνητικό πλαίσιο του σχεδιασμού και της χρήσης δύο μαθησιακών αντικειμένων για το γνωστικό αντικείμενο της Διδακτικής των Φυσικών Επιστημών, καθώς επίσης και μερικά από τα αποτελέσματα της έρευνας.
(Πλήθος ανακτήσεων: 40)