Εκπαιδευτικές Εφαρμογές για τη Μαθηματική Εκπαίδευση στην Προσχολική Ηλικία: Συστηματική Ανασκόπηση Βιβλιογραφίας
Ερευνητική εργασία
Οι εκπαιδευτικές εφαρμογές για τη μαθηματική εκπαίδευση στην προσχολική ηλικία αξιοποιούνται ολοένα και περισσότερο με σκοπό την ενίσχυση των μαθησιακών επιδόσεων των παιδιών στα μαθηματικά. Σκοπός της παρούσας έρευνας είναι η εξέταση των χαρακτηριστικών σχεδιασμού, των παιδαγωγικών χαρακτηριστικών και του μαθησιακού περιεχομένου των εκπαιδευτικών εφαρμογών για τα μαθηματικά στην προσχολική ηλικία. Η αναζήτηση και η επιλογή των εφαρμογών πραγματοποιήθηκε με συστηματική ανασκόπηση, σύμφωνα με τις κατευθυντήριες οδηγίες PRISMA 2020. Τα αποτελέσματα της έρευνας αναδεικνύουν τη σημασία της εξέτασης των παραπάνω χαρακτηριστικών των εκπαιδευτικών εφαρμογών στην κατανόηση του τρόπου με τον οποίο μπορούν να επηρεάσουν τη μαθησιακή διαδικασία και την κατάλληλη επιλογή για την ενσωμάτωση τους σε παιδαγωγικό σχεδιασμό. Η παρούσα έρευνα μπορεί να συνεισφέρει στην επιλογή, αξιοποίηση και μελλοντική ανάπτυξη εκπαιδευτικών εφαρμογών για τη μαθηματική εκπαίδευση στην προσχολική ηλικία, που θα υποστηρίζουν την εκπαίδευση και τη μάθηση των παιδιών στα μαθηματικά.
(Πλήθος ανακτήσεων: 2)

