Αξιολόγηση Μεθόδου που Βασίζεται σε Κανόνες Λογικής για την Περιγραφή Σεναρίων Συνεργατικής Μάθησης
Ερευνητική εργασία
Ένα σενάριο συνεργασίας είναι ένα σύνολο κατευθυντήριων γραμμών που καθορίζουν τον τρόπο με τον οποίο οι συμμετέχοντες σε μια συλλογική δραστηριότητα θα κατανεμηθούν σε ομάδες καθώς και τους κανόνες της αλληλεπίδρασης μεταξύ τους ώστε να συνεργαστούν αποτελεσματικά. Πρόσφατα, έχει προταθεί από τους συγγραφείς αυτού του άρθρου μια μέθοδος για την περιγραφή σεναρίων Συνεργατικής Μάθησης που κωδικοποιεί αυτά τα σενάρια με τη χρήση προτάσεων μαθηματικής λογικής. Η μέθοδος επιτρέπει σε ειδικούς που εργάζονται στη Συνεργατική Μάθηση (ΣΜ), σε εκπαιδευτικούς σχεδιαστές και εκπαιδευτικούς, να καθορίσουν τις λεπτομέρειες ενός σεναρίου συνεργασίας για την υποστήριξη της επιτυχούς εφαρμογής της Συνεργατικής Μάθησης με την Υποβοήθηση Υπολογιστή (ΣΜΥΥ) από εκπαιδευτικούς σε πραγματικές τάξεις. Στο παρόν άρθρο περιγράφεται μια πιλοτική μελέτη ευχρηστίας και αποδοχής της συγκεκριμένης μεθόδου με τη συμμετοχή εν ενεργεία εκπαιδευτικών διάφορων ειδικοτήτων. Η αξιολόγηση έδειξε ότι η μέθοδος αυτή είναι εφικτό να χρησιμοποιηθεί αποτελεσματικά από ενδιαφερόμενους εκπαιδευτικούς υποβοηθώντας τους στην κατασκευή σεναρίων ΣΜΥΥ.
(Πλήθος ανακτήσεων: 1)

