Απόψεις Φοιτητών του Πανεπιστημίου Πατρών για τις Πρακτικές, τα Οφέλη και τις Προκλήσεις κατά την Αξιοποίηση Εργαλείων ΤΝ για Ακαδημαϊκούς Σκοπούς
Ερευνητική εργασία
Οι απόψεις των φοιτητών για την αξιοποίηση εργαλείων ΤΝ μπορούν να υποστηρίξουν τη χάραξη ενός καινούργιου δρόμου πολιτικών αξιοποίησης αυτών των εργαλείων στην τριτοβάθμια εκπαίδευση. Στο πλαίσιο αυτό, η παρούσα εργασία διερευνά τις απόψεις φοιτητών τριτοβάθμιας εκπαίδευσης του Πανεπιστημίου Πατρών για τη χρήση, τα οφέλη και τις προκλήσεις των εργαλείων αυτών για ακαδημαϊκούς σκοπούς. Για τη συλλογή των δεδομένων της έρευνας ακολουθήθηκε ποιοτική προσέγγιση στην οποία πραγματοποιήθηκαν ημι-δομημένες συνεντεύξεις σε 12 φοιτήτριες ανθρωπιστικών σπουδών του Πανεπιστημίου Πατρών. Οι φοιτητές φαίνεται να χρησιμοποιούν εργαλεία TN κυρίως για τη συγγραφή εργασιών και αναζήτηση πληροφοριών. Αναγνωρίζουν οφέλη σχετικά με την ενίσχυση της νοητικής ανάπτυξης και ταυτόχρονα εκφράζουν ανησυχίες που πρέπει να αντιμετωπιστούν, όπως η αποδυνάμωση της ακαδημαϊκής ακεραιότητας και η ροπή προς τη λογοκλοπή.
(Πλήθος ανακτήσεων: 5)

