Ανα-βιώνοντας τα Μαθηματικά μέσω Ψηφιακής Αφήγησης στην Εκπαίδευση Μελλοντικών Εκπαιδευτικών

Αναρτημένη ανακοίνωση
Η παρούσα εργασία εστιάζει στην επαναπροσέγγιση της σχέσης μελλοντικών εκπαιδευτικών με τα Μαθηματικά μέσω της ψηφιακής αφήγησης, στο πλαίσιο του ερευνητικού έργου REMEDIATE. Η μεθοδολογική προσέγγιση του έργου συνδυάζει ποιοτικά και ποσοτικά εργαλεία για τη διερεύνηση, αναδόμηση και ενίσχυση της συναισθηματικής και γνωστικής σχέσης των συμμετεχόντων με τα Μαθηματικά. Αναγνωρίζοντας τα συναισθηματικά (αρνητικά ή θετικά) βιώματα που συχνά πηγάζουν από τη σχολική εμπειρία, η ψηφιακή αφήγηση χρησιμοποιείται ως εργαλείο αναστοχαστικής ανα-βίωσης και επικοινωνίας της προσωπικής μαθηματικής διαδρομής με στόχο τη λειτουργική επανα-επίσκεψη της συναισθηματικής-γνωστικής σχέση των εκπαιδευτικών με τα Μαθηματικά.
(Πλήθος ανακτήσεων: 2)