Αναρτημένη ανακοίνωσηΑνα-βιώνοντας τα Μαθηματικά μέσω Ψηφιακής Αφήγησης στην Εκπαίδευση Μελλοντικών Εκπαιδευτικών
Ερευνητική εργασίαΣυναισθηματικές Διαδρομές από τη Μάθηση στη Διδασκαλία των Μαθηματικών: Ψηφιακές Αφηγήσεις Μελλοντικών Εκπαιδευτικών
Οι περιορισµοί του µοντέλου υπολογισµού Von Neumann στο µάθηµα «ανάπτυξη εφαρµογών σε προγραµµατιστικό περιβάλλον» και τα δίκτυα Petri
Ταξινόµηση των εκπαιδευτικών τεχνολογικών μέσων µε βάση την υποστήριξη που παρέχουν στις φυσικές παρορµήσεις των παιδιών