Αξιοποίηση και Εφαρμογή Των ΤΠΕ στα ΑΠΣ της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης: Αντιλήψεις Εκπαιδευτικών και Στελεχών
Ερευνητική εργασία
Στην παρούσα εργασία διερευνήθηκε κατά πόσο αξιοποιούνται – εφαρμόζονται οι ΤΠΕ, έτσι όπως αναλύεται στα ΑΠΣ της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, κατά πόσο οι εκπαιδευτικοί είναι κατάλληλα επιμορφωμένοι για το σκοπό αυτό και τέλος, κατά πόσο η χρήση των ΤΠΕ αλλάζει τη στοχοθεσία των μαθημάτων. Για το σκοπό αυτό, με τη η βοήθεια ποιοτικής ερευνητικής μεθοδολογίας αναλύθηκαν οι απαντήσεις που έδωσαν σε κατάλληλες ερωτήσεις οι δεκαέξι οικειοθελώς συμμετέχοντες στην έρευνα (έξι εκπαιδευτικοί, πέντε διευθυντές και πέντε σύμβουλοι εκπαίδευσης) Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης. Τα αποτελέσματα έδειξαν, ότι όλοι οι συμμετέχοντες θεωρούν ότι στα νέα ΑΠΣ ο ρόλος των ΤΠΕ γίνεται περαιτέρω σημαντικός. Όμως, ένα μέρος των εκπαιδευτικών της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης φαίνεται ότι δεν έχει κατανοήσει τον τρόπο χρήσης των ΤΠΕ στην εκπαιδευτική διαδικασία και ο βαθμός εφαρμογής των ΤΠΕ ποικίλλει με κύρια εμπόδια την έλλειψη επιμόρφωσης στο σύνολο των εκπαιδευτικών, αλλά και θέματα υλικοτεχνικής υποδομής. Τέλος, όλοι συμφωνούν ότι η χρήση των ΤΠΕ επηρεάζει θετικά τη μάθηση. Ολοκληρώνοντας, φάνηκε ότι η εφαρμογή των νέων ΑΠΣ προϋποθέτει τη βελτίωση των τεχνολογικών υποδομών και κυρίως την επιμόρφωση των εκπαιδευτικών στις ΤΠΕ.
(Πλήθος ανακτήσεων: 1)

