Η Επίδραση της Τεχνολογίας στην Παρώθηση Παιδιών Προσχολικής Ηλικίας κατά την Εκμάθηση Λεξιλογίου στα Αγγλικά ως Ξένη Γλώσσα
Ερευνητική εργασία
Η παρώθηση, κρίσιμος παράγοντας στη μαθησιακή εμπλοκή και διατήρηση της γνώσης, μπορεί να ενισχυθεί μέσω διασκεδαστικών δραστηριοτήτων και της χρήσης τεχνολογίας. Έτσι, η παρούσα μελέτη σκοπό έχει να διερευνήσει την επίδραση της τεχνολογίας στην παρώθηση παιδιών προσχολικής ηλικίας κατά την εκμάθηση λεξιλογίου στα Αγγλικά ως ξένη γλώσσα. Σε αυτή την οιονεί πειραματική έρευνα, 82 παιδιά ηλικίας 4-6 ετών συμμετείχαν για δύο μήνες σε διδασκαλία είτε με είτε χωρίς χρήση τεχνολογίας, η οποία συμπεριλάμβανε δραστηριότητες κατάλληλες για τη διδασκαλία λεξιλογίου, όπως ιστορίες και παιχνίδια. Τα αποτελέσματα έδειξαν ότι, αν και δεν καταγράφηκαν σημαντικές διαφορές ως προς τη γενική παρώθηση για την εκμάθηση Αγγλικών, η χρήση τεχνολογίας επηρέασε σημαντικά την παρώθηση των παιδιών σε επιμέρους δραστηριότητες, όπως οι ιστορίες και τα παιχνίδια αντιστοίχισης. Αντίθετα, δραστηριότητες με καρτέλες και μπάλες κρίθηκαν ελκυστικές ανεξαρτήτως χρήσης τεχνολογίας. Η μελέτη προσφέρει χρήσιμα συμπεράσματα για τη σχεδίαση αποτελεσματικής διδασκαλίας λεξιλογίου στο νηπιαγωγείο.
(Πλήθος ανακτήσεων: 0)

