Βασικές Χωρικές και Μαθηματικές Έννοιες, Μαθητές Νηπιαγωγείου και Ψηφιακά Παιχνίδια
Ερευνητική εργασία
Υπό το πρίσμα της συζήτησης για τον αντίκτυπο των ψηφιακών εκπαιδευτικών παιχνιδιών (ΨΕΠ) στις δεξιότητες και τις γνώσεις των πολύ μικρών μαθητών, πραγματοποιήθηκε μελέτη για την αξιολόγηση της αποτελεσματικότητάς τους συγκριτικά με συμβατικό εκπαιδευτικό υλικό. Συμμετείχαν 81 μαθητές νηπιαγωγείου και η έρευνα εστίασε σε έννοιες κατεύθυνσης, καθώς και στη σύγκριση και διάταξη ποσοτήτων μέχρι το δέκα. Χορηγήθηκαν τεστ αξιολόγησης για τη μέτρηση της απόκτησης γνώσεων, ενώ ερωτηματολόγια χρησιμοποιήθηκαν για τη συλλογή δεδομένων σχετικά με τα κίνητρα, τη διασκέδαση και την ευκολία χρήσης. Τα ευρήματα έδειξαν ότι, σε σύγκριση με τα συμβατικά υλικά, τα ΨΕΠ ενίσχυσαν σημαντικά τις δεξιότητες που εξετάστηκαν. Αν και τα ΨΕΠ βαθμολογήθηκαν υψηλότερα όσον αφορά τη διασκέδαση και τα κίνητρα, θεωρήθηκαν λιγότερο εύχρηστα.
(Πλήθος ανακτήσεων: 0)

