Απόψεις Μαθητών/τριών για το Υβριδικό Εκπαιδευτικό Παιχνίδι Διαφυγής "Κυκλοφορεί Ανάμεσά μας. Ποιος Είναι ο Ασθενής"
Ερευνητική εργασία
Τα ψηφιακά παιχνίδια παρουσιάζουν ιδιαίτερο ενδιαφέρον ως παιδαγωγικά εργαλεία, οι μαθητές/τριες αλληλοεπιδρούν ενεργά με το περιεχόμενο, ενώ αναπτύσσουν κρίσιμες δεξιότητες επίλυσης προβλημάτων και συνεργασίας. Η εργασία παρουσιάζει την εφαρμογή ενός υβριδικού εκπαιδευτικού παιχνιδιού διαφυγής με σκοπό την επανάληψη και ενίσχυση ήπιων δεξιοτήτων μέσα από μια διαδραστική και ευχάριστη εμπειρία. Ο στόχος της μελέτης ήταν να διερευνηθεί η στάση των μαθητών/τριών απέναντι σε μια εναλλακτική μορφή διδασκαλίας και ειδικότερα στο συγκεκριμένο παιχνίδι. Η θεματική ανάλυση, ανέδειξε πρότυπα νοήματος παρέχοντας γνωστική πρόσβαση σε συλλογικές σημασιοδοτήσεις. Η εμπειρία του παιχνιδιού διαφυγής αξιολογήθηκε θετικά, προσφέροντας ένα πλαίσιο μάθησης όπου η συνεργασία, η ενεργή συμμετοχή και η συναισθηματική εμπλοκή συνδυάστηκαν. Επιπλέον, λειτούργησε ως πολυτροπικό μαθησιακό περιβάλλον, προσφέροντας δυνατότητες γνωστικής ανάπτυξης και κοινωνικής ενδυνάμωσης. Θεωρούμε ότι θα πρέπει να αξιολογηθεί περαιτέρω και ότι εφαρμογές όπως αυτή είναι απαραίτητες σε εργαστηριακά μαθήματα.
(Πλήθος ανακτήσεων: 1)

