Αξιοποίηση των Drones στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση: Εμπειρίες και Αντιλήψεις των Μαθητών/τριών

Ερευνητική εργασία
Σκοπός της παρούσας έρευνας ήταν να εξετάσει τις εμπειρίες και τις αντιλήψεις μαθητών/τριών της Ε΄ και Στ΄ τάξης σχετικά με τη χρήση των drones, στο πλαίσιο ενός σεναρίου STEM, στο σχολικό περιβάλλον. Η έρευνα ακολουθεί μικτή μεθοδολογική προσέγγιση, με ποσοτικά δεδομένα από ερωτηματολόγιο (Ν = 107) και ποιοτικά δεδομένα από ημιδομημένες συνεντεύξεις (Ν = 25). Τα αποτελέσματα δείχνουν ότι οι μαθητές/τριες θεωρούν τα drones εύχρηστα και εύκολα στη χρήση, ενώ επιθυμούν να τα αξιοποιήσουν σε διάφορα γνωστικά αντικείμενα, όπως η Γεωγραφία, τα Μαθηματικά και η Πληροφορική. Παράλληλα, επισημαίνουν ορισμένους περιορισμούς κυρίως τεχνικούς, όπως η μικρή διάρκεια της μπαταρίας ή δυσκολίες στον χειρισμό. Η έρευνα συμβάλλει στην κατανόηση της παιδαγωγικής αξίας των drones στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση και προσφέρει εμπειρικά δεδομένα για τον σχεδιασμό μελλοντικών διδακτικών παρεμβάσεων, λαμβάνοντας υπόψη τις αντιλήψεις και τις ανάγκες των μαθητών/τριών.
(Πλήθος ανακτήσεων: 4)