Επαυξημένη Πραγματικότητα για την Εκπαίδευση Ατόμων με Νοητική Αναπηρία στην Προστασία από Σεισμούς
Ερευνητική εργασία
Η ψηφιακή τεχνολογία και δη, η Επαυξημένη Πραγματικότητα (ΕΠ) (Augmented Reality), δημιουργεί ελκυστικά μαθησιακά περιβάλλοντα, που ενισχύουν τη μαθησιακή διαδικασία μαθητών με Νοητική Αναπηρία (ΝΑ). Ωστόσο, έρευνες που αφορούν την αξιοποίηση της ΕΠ στην εκπαίδευση μαθητών με ΝΑ για την προστασία από τον σεισμό είναι περιορισμένες. Σκοπός της μελέτης ήταν να διερευνηθεί η αποτελεσματικότητα εκπαιδευτικής παρέμβασης ΕΠ σε μαθητές/τριες με μέτρια ΝΑ για την προστασία από τον σεισμό, αξιοποιώντας τη διερευνητική μάθηση. Χρησιμοποιώντας τον σχεδιασμό μεμονωμένου ατόμου διαπιστώθηκε ότι η εκπαιδευτική παρέμβαση με ΕΠ ήταν αποτελεσματική στην εκπαίδευση τριών μαθητών μέτριας ΝΑ ως προς τα μαθησιακά επιτεύγματα, τη γενίκευση και τη διατήρησή τους. Επιπλέον, οι μαθητές/τριες αξιολόγησαν θετικά την εκπαιδευτική παρέμβαση ως προς τη μάθηση, την ποιότητα, την εμπλοκή, τη ρεαλιστικότητα και την ικανοποίηση. Η έρευνα, αναδεικνύει ότι η ΕΠ προσφέρεται για την εκπαίδευση ατόμων με ΝΑ, υποστηρίζοντας επιπλέον τη σημαντικότητα αξιοποίησης της σε τομείς ιδιαίτερα κρίσιμους όπως η ασφάλεια.
(Πλήθος ανακτήσεων: 1)

