Επιστημονικός Γραμματισμός για τη Συμπερίληψη Μαθητών με Νοητική Αναπηρία: Μια Εμπειρική Μελέτη για τη Δημόσια Υγεία
Ερευνητική εργασία
Μέσω της πρόσβασης σε αξιόπιστες πληροφορίες και της ανάπτυξης επιστημονικού γραμματισμού, οι μαθητές ως μελλοντικοί πολίτες, μπορούν να συμμετέχουν ισότιμα και να ανταποκρίνονται στις καθημερινές προκλήσεις της σύγχρονης κοινωνίας. Ενδεικτικό παράδειγμα αποτελεί η αντιμετώπιση των πανδημιών που προκαλούνται από μολυσματικές ασθένειες, όπως η πανδημία COVID-19, η οποία ανέδειξε σημαντικά εμπόδια ετοιμότητας. Στην περίπτωση των ατόμων με Νοητική Αναπηρία (ΝΑ) εντοπίστηκαν δυσκολίες σε διάφορους τομείς. Σκοπός της παρούσας μελέτης ήταν να εξετάσει την κατανόηση των μαθητών με ΝΑ σε θέματα δημόσιας υγείας, όπως είναι η εμφάνιση επιδημιών και πανδημιών. Ενσωματώθηκαν τέσσερα Ψηφιακά Μαθησιακά Αντικείμενα (ΨΜΑ) στην παρέμβαση και αξιολογήθηκαν η γνώση, οι στάσεις και οι αντιλήψεις των μαθητών για τις μολυσματικές ασθένειες, τους τρόπους μετάδοσής τους, και τα μέτρα πρόληψης και προστασίας. Συνολικά, η μελέτη υπογραμμίζει τη σημασία της ανάπτυξης επιστημονικού γραμματισμού για όλους τους μαθητές και αναδεικνύει τη σπουδαιότητα της συμπερίληψης των μαθητών με ΝΑ στην τάξη των φυσικών επιστημών.
(Πλήθος ανακτήσεων: 1)

