“Say it like Mikis” Σχεδιάζοντας τη Μάθηση στα Αγγλικά
Τα τελευταία χρόνια δυναμώνουν οι επιστημονικές φωνές που θέλουν τη μάθηση ως επιστέγασμα δράσης
σε καθορισμένες συνθήκες η οποία οδηγεί σε οικοδόμηση γνώσης από κοινού με ομότιμους, σε χάλκευση
και μεταστροφή ταυτοτήτων. Η παρούσα μελέτη παρουσιάζει μία ομαδική προσπάθεια μαθητών/τριών
δημοτικού στο πλαίσιο εκμάθησης Αγγλικής γλώσσας η οποία βασίστηκε στην προσέγγιση της «Μάθησης
μέσω Σχεδιασμού». Στους στόχους συμπεριλαμβάνονταν η χρήση ποικίλων πόρων, η εξερεύνηση, η
σύνδεση των δραστηριοτήτων με τα βιώματα και τις ανησυχίες των μελών της τάξης, η ανάλυση και ο
συσχετισμός γλωσσικών και πολιτισμικών στοιχείων, η συνεργασία μεταξύ των συμμετεχόντων/ουσών.
Στα αποτελέσματα συγκατελέγονται η διάδραση με ανθρώπους και λογισμικά, η περηφάνια για την
εγχώρια πολιτιστική κληρονομιά, η συνειδητοποίηση των τρόπων μετάδοσης μηνυμάτων, η παραγωγή
πολυτροπικών τεχνουργημάτων. Τα συμπεράσματα προάγουν τη συγκεκριμένη μεθοδολογία για
σύσταση αυτόνομων, σκεπτόμενων και ενεργών πολιτών του 21ου αιώνα. Ο σκοπός του άρθρου είναι να
εμπνεύσει παρεμφερείς βηματισμούς σε πλείστα γνωστικά αντικείμενα και εκπαιδευτικές περιστάσεις.
(Πλήθος ανακτήσεων: 1)

