Ερευνητική εργασίαΗ Χρήση του Διαδραστικού Πίνακα στην Εκπαίδευση: Απόψεις και Αντιλήψεις Εκπαιδευτικών της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης
Ερευνητική εργασίαΔιερεύνηση των Επιμορφωτικών Αναγκών των Εκπαιδευτικών του Νηπιαγωγείου για την Αξιοποίηση Εφαρμογών Τεχνητής Νοημοσύνης στη Διδασκαλία και τη Μάθηση
Ερευνητική εργασίαΕπιμόρφωση Εκπαιδευτικών στη Μεταπανδημική Εποχή: Αντιλήψεις, Εμπόδια και Μετασχηματισμός της Διδακτικής Πρακτικής
Ερευνητική εργασίαΗ Ψηφιακή Ικανότητα των Εκπαιδευτικών και οι Στάσεις τους για τον Ψηφιακό Μετασχηματισμό και τον Βαθμό Υλοποίησης στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση. Ο Ρόλος της Επιμόρφωσης στις ΤΠΕ
Ερευνητική εργασίαΤο Πλαίσιο Ικανοτήτων UNESCO AI CFT στην Τεχνητή Νοημοσύνη: Διερεύνηση του Βαθμού Σύγκλισης των Προγραμμάτων Κ.Ε.ΔΙ.ΒΙ.Μ. Α.Ε.Ι. για Εκπαιδευτικούς
Ερευνητική εργασίαΣχεδιασμός Προγράμματος για την Ανάπτυξη Τεχνολογικής Παιδαγωγικής Ικανότητας των Μελλοντικών Νηπιαγωγών με Βάση την Ανάλυση Βιντεοσκοπημένων Δραστηριοτήτων
Ερευνητική εργασίαΑνάπτυξη Εφαρμογής για την Ευαισθητοποίηση Μαθητών και Εκπαιδευτικών σε Δημογραφικά Θέματα: Η Περίπτωση POPEYE
Ερευνητική εργασίαΨηφιακά Μαθησιακά Αντικείμενα και Τεχνητή Νοημοσύνη στη Διδασκαλία της Γλώσσας: Πιλοτική Εφαρμογή στη Στ’ Δημοτικού