Αναρτημένη ανακοίνωσηΑνα-βιώνοντας τα Μαθηματικά μέσω Ψηφιακής Αφήγησης στην Εκπαίδευση Μελλοντικών Εκπαιδευτικών
Αναρτημένη ανακοίνωσηΑπό τη Σύλληψη στην Υλοποίηση: Η Καινοτομία στα Κέντρα Καινοτομίας δεν Σχεδιάζεται Μόνη της
Αναρτημένη ανακοίνωσηΧρήση ΝΤ στην Διερεύνηση του Μαθηματικού Άγχους μέσω διακρανιακού υπέρηχου (TCD): Προοπτικές για Νευρογνωστικά Τεκμηριωμένες Εκπαιδευτικές Παρεμβάσεις
Αναρτημένη ανακοίνωσηFEDORAS Academy: Σχεδιασμός και Πιλοτική Ανάπτυξη Διαδικτυακής Πλατφόρμας Δικτύων Ανοικτής Εκπαίδευσης
Αναρτημένη ανακοίνωσηΒιωματική Κομποστοποίηση στα Σχολεία με Χρήση ΤΠΕ και Εργαστηριακών Μεθόδων Ελέγχου της με Εργαλείο το DNA των Μικροβίων
Αναρτημένη ανακοίνωσηΣχεδιασμός UX και UI Ηλεκτρονικού Παιδαγωγικού Λεξικού της Νέας Ελληνικής για Μαθητές/ήτριες Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης
Αναρτημένη ανακοίνωσηΣχεδίαση, ανάπτυξη και αξιολόγηση πλατφόρμας για την απλοποιημένη δημιουργία εκπαιδευτικών παιχνιδιών που απαιτούν φυσική δραστηριότητα
Αναρτημένη ανακοίνωσηΑπό το πολιτισμικό στο ψηφιακό κεφάλαιο, ως εννοιολογικό πλαίσιο για τη μελέτη της τηλεκπαίδευσης στο ελληνικό σχολείο κατά τη διάρκεια της πανδημίας Covid-19: Μία πρώτη προσέγγιση